Verslag PA Den Haag

27-05-2013 21:31

Dit jaar zijn we met CKV met de bus naar Den Haag gegaan. We gingen voor het vak CKV foto's maken. De bedoeling was om verschillende begrippen zoals het kikvorsperspectief te gebruiken tijdens het maken van foto's. We kregen een kaart met verschillende bezienswaardigheden en een lijstje met namen van kunstwerken. We moesten foto's maken bij de bezienswaardigheden en daarbij gebruik maken van de begrippen. Ook moesten we iets creatiefs doen met de namen van de kunstwerken of de kunstwerken zelf. Ik zat in een groepje met Vera, Fleur en Hidde. Hidde was onze fotograaf en Vera, Fleur en ik waren de modellen van de dag. Ik vond het een hele leuke opdracht omdat het een keer wat anders was. Ik vond het ook erg gezellig. Er was een erg ontspannen sfeer en het was erg fijn dat we als groep alle foto's hebben kunnen maken en niet alleen afgeleid waren. Ik hou zelf ook erg van fotograferen en doe ook veel met analoge fotografie. Maar vandaag was het niet mijn beurt!